Hogy kezdjem az elején

...avagy miért kezdtem el blogot írni.


Az első bejegyzésem csak úgy megjelent, minden előzetes bevezetés nélkül, mert valahogy kikívánkozott. Kerestem egy ideje a módját annak, hogy hogyan is oszthatnám meg a tapasztalatomat a "nagyközönség" előtt, de nem csak két sorban, s képekkel együtt. Belelkesedtem az írással, aztán olyan bonyolultnak tűnt a blogolás, legalább is azon a felületen, amit először néztem, hogy már kezdtem lemondani az egészről. Aztán egyik nap, felbosszankodva az új Google-en, látom a funkcióknál, hogy Blogger. Kattintsunk csak rá, mi is akar az lenni, s hogyan működik? És akkor beindult a gépezet, mert rá 20 percre, már közzé volt téve az első bejegyzés. 
A blog nevét szintén az első bejegyzés inspirálta, de valahogy az is egész spontán módon lett véglegesítve. Szeretem ezt az elejevége kifejezést: valahogy benne van sokminden, s minden vég egy új kezdet, alfa és omega...
Bár nem tartom magamat nagy írónak, s nem is cél ez nálam, de valahogy mindig is vonzottak a szövegek, fogalmazások, s a gondoltok írott formában való rögzítése. Elég csak visszagondolnom akár a sulis fogalmazásokra, esszékre (főleg az olimpiai tételek tetszettek) vagy napló bejegyzéseimre, levelekre. Így régóta gondolkoztam, hogy milyen is lenne, ha lenne egy blogom, mit is írnék, egyáltalán ki olvasná? Ami mindig felbukkant, hogy olyasmiről írnék, ami engem érint, érdekel, s aztán, ha ez másnak is tetszik, akkor az csak ráadás. Így lesz minden féle, igazából jó magam se tudom még, hogy mi minden, amit meg tudok, nem árulom el, egyelőre. 

Hamarosan jelentkezem!